sähköekspertti oulusta?

Yleistä keskustelua, uutisia ja linkkejä autoilusta sekä liikenteestä
henkka91
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2019, 19:28

itellä on tommone 520i bemari -98 missä reistailee sisäilman puhallin.. onko kellään tietoa hyvästä autosähköasentajasta jolle kannattais viiä Oulussa korjatteelle tuo kottero
Clavurion
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Syys 2010, 22:21
Paikkakunta: Oulu

Miten se puhallin reistailee? Oletko puhaltimen pääteasteen (siilin) jo uusinut?
henkka91
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2019, 19:28

noo se välillä puhaltaa.. elikkä siis jos käynnistän auton niin puhallin ei aina lähe päälle.. mutta kesken ajon saattaa yhtäkkiä alakaa puhaltammaan.. ja en oo siiliä kyllä vaihtanu just googlasin mikä se ees on😬 en oo mikkää autojen pelle peloton siis 😅 voisko siis siilin vaiholla hoitua kuntoon?
Clavurion
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Syys 2010, 22:21
Paikkakunta: Oulu

Näillä oireilla vielä mahdoton sanoa, onko kyseessä viallinen pääteaste vai itse puhallinmoottori. Jos puhallin ei lähde päälle, sille voi kokeilla antaa hieman alkuvauhtia purkamalla raikkarikotelon ja ilmaputken tulipeltiin. Jos lähtee avustamalla pyörimään, niin itse puhallin syyllinen (hiilet loppu). Pääteasteen (siili) vaihto on varsin yksinkertainen homma. Itse puhaltimen vaihto huomattavasti työläämpi, koska koko kojelaudan yläosa pitää purkaa tieltä pois.
henkka91
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Loka 2019, 19:28

puhallin on uusittu kyllä pari vuotta sitte. pittääpä käyä siili kaupassa
Vastaa Viestiin