Ihan ymmärrettäviä näkökulmia 5-sarjan puolesta. Onhan iso auto vakaampi etenijä ja monesti isommat autot on myös rakennettu viihtyisämmäksi pitkän matkan taittajaksi.Anyway kirjoitti:Juuri niin kuin täällä on todettu, niin 3-sarja vain on korin ja melun suhteen ihan eri auto kuin 5-sarja.
Minäkään en tarvitse 5-sarja kokoista autoa ja jos 3-sarjan saisi 5-sarjan koriratkaisulla ja äänieristeillä,
niin valinta olisi ilman muuta 3-sarja. Haluan hiljaisen auton, jossa on premium tuntua ja silloin on
otettava kookas auto jos em. asia eivät toteudu pienessä autossa.
5-sarjassakin tosin alkaa näkyä kustannusten minimointi ja sen mukana ehkä tingitään mm. äänieristyksestä.
Ja kyllähän kookkaaseen autoon tottuu eikä se koko sitten häiritse ajamista.
Minua tuskin auton koko niinkään häiritsisi. Enemmän kyse on siitä ajatuksesta, että autossa tilaa jota en tarvitse. Eli olen maksanut jostain sellaisesta mitä en käytä päivittäin, mitä en tarvitse. Kompaktius, tyköistuvuus on se mikä itseäni kiehtoo.
Mitä muuten, Anyway, tarkoitat koriratkaisulla? Ulkomuotoa vai jotain teknisempää seikkaa? Vai liittyykö koriratkaisun erillaisuus myös äänieristyksiin?
Sanoista tekoihin. Uhkasin aikaisemmin testata tuon 5-sarjalaisen. Pistinpä hetki sitten autoliikkeeseen tutulle myyjälle meiliä, jotta koeajo kiinnostaa, voisiko varata tutustumishetken F10 kanssa jollekkin iltapäivälle. Otetaan asiasta selvää, niin tietää sitten mistän muut puhuvat.