Huh, aivan mahtava veto.Pitkis kirjoitti:M-kärryt on nyt out toistaiseksi, menee enemmän tuonne sähköiselle puolelle
Autokuumeilua
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Eli siis Protonic Blue, muita sinisiä ei taida olla edes tarjolla...? Näyttää tod. näyttävältä väriltä jo kuvissakin ja luonnossa varmasti vielä paljon paremmalta.Pitkis kirjoitti:Sininen. Vaaleanharmaa sisusta. Diilerikuvio on monimutkainen - Suomesta ei saa, ei kannata edes kysellä. Kertoilen lisää kunhan saan slotin ja toimitusaikataulusta tietoa lisää.///Marko kirjoitti: No huhhuh. Onko väri sininen vai mustavalkoinen?
Damn. Juuri kun tuli vaihdettua auto muutama kuukausi sitten. Muuten olisin kiinnostunut tuosta sun M:stä. Tai ehkä tässä pitäisi laittaa oma auto nopeasti myyntiin...Pitkis kirjoitti:Nyt kuuluu paremmin M3 on menossa myyntiin varmaan ensi kuun aikana, puran siitä joitakin tuning-osia pois, laajuus selviää lähipäivinä varmaan. Sen jälkeen myyn auton itse jonnekin, hp pyörii 30-35ke luokissa varmaan. Uuden tuotantoslotti varmistuu tällä viikolla todennäköisesti, käsiraha on tänään maksettu. Hinnat ovat about sitä mitä ovat, tuleehan siihen kaikenlaista kulua ja veroa mukaan peruskärryn lisäksi...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 894
- Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
- Auto: bmw X6 40d
- Paikkakunta: Luxembourg
Jos nykyinen alle 400 hp, niin ei muuta kuin myyntiin vaan...Squamish kirjoitti:Damn. Juuri kun tuli vaihdettua auto muutama kuukausi sitten. Muuten olisin kiinnostunut tuosta sun M:stä. Tai ehkä tässä pitäisi laittaa oma auto nopeasti myyntiin...
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Protonic Blue on laitteen väri tosiaan. Se on aika kiva.Squamish kirjoitti:Damn. Juuri kun tuli vaihdettua auto muutama kuukausi sitten. Muuten olisin kiinnostunut tuosta sun M:stä. Tai ehkä tässä pitäisi laittaa oma auto nopeasti myyntiin...
Ja sun oma myyntiin vaan. Kunhan saan kuvat M3:sta, laitan sen tarjolle tännekin. Ja kun mitään vetkulointia vaihtokärryjen kanssa ei harrastella, myyntihinta tulee olemaan luokassa 30-35ke netto. Siihen ei sitten tinkivaraa enää jää.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Ei muuta kuin isoa kättä sinne!! Hieno auto tulossa toverille Pitkis! Taidat olla sitten palstan uranuurtaja autotekniikan suhteen
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Eli vissiin veroton hinta? Ethän kuitenkaan alihintaan myy ? Nettiautossa oli halvin vastaava n.50t€.Pitkis kirjoitti:myyntihinta tulee olemaan luokassa 30-35ke netto.
Kerrassaan harvinainen ja upea auto sulle tulossa, siis aivan MAHTAVA ! Kovasti onnea !
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Verollista hintaa pohdin. 30ke on tosiaan vähän alakanttinen, enemmän sen 35-40ke kulmille menee varmaan, mutta ynnäilen ja täytyy nuo Saksan hinnatkin katsoa, mitä ne siellä maksaa ja siitä haarukoida hintaa tarkkaan ennen kuin myyntiin pistää. Näyttäisi tuo yksi aika vastaava olevan 49ke pyynti ja veroton 31ke. Mutta eihän nuo suoralla kaupalla 49ke siirry, joten realismia pitää olla pyynneissä. Kärry on kyllä hyvässä kunnossa ja 1. omistajalla eli mulla ollut.Mosku kirjoitti:Eli vissiin veroton hinta? Ethän kuitenkaan alihintaan myy ? Nettiautossa oli halvin vastaava n.50t€.Pitkis kirjoitti:myyntihinta tulee olemaan luokassa 30-35ke netto.
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Osui ja upposi, nykyisessä on ainoastaan karvan verran yli 300hp. Sulla on oikea ajattelutapa. Kiva että täältä saa aina vertaistukea.fifty kirjoitti:Jos nykyinen alle 400 hp, niin ei muuta kuin myyntiin vaan...Squamish kirjoitti:Damn. Juuri kun tuli vaihdettua auto muutama kuukausi sitten. Muuten olisin kiinnostunut tuosta sun M:stä. Tai ehkä tässä pitäisi laittaa oma auto nopeasti myyntiin...
Paljonko sun autossa on kilometrejä mittarissa? Nopeasti katsottuna Saksassa hinnat näyttävät lähtevät jostain 26ke paikkeilta ja siihen päälle veroja vähintään 20ke niin saadaan karkea vertailuhinta. Jos asetat hinnaksi 35...40ke niin luulisi että auto katoaa pihasta aika nopeasti, siitäkin huolimatta että ko. hintaluokka on varmasti jo haasteellinen myytävä suoralla kaupalla.Pitkis kirjoitti: Verollista hintaa pohdin. 30ke on tosiaan vähän alakanttinen, enemmän sen 35-40ke kulmille menee varmaan, mutta ynnäilen ja täytyy nuo Saksan hinnatkin katsoa, mitä ne siellä maksaa ja siitä haarukoida hintaa tarkkaan ennen kuin myyntiin pistää. Näyttäisi tuo yksi aika vastaava olevan 49ke pyynti ja veroton 31ke. Mutta eihän nuo suoralla kaupalla 49ke siirry, joten realismia pitää olla pyynneissä. Kärry on kyllä hyvässä kunnossa ja 1. omistajalla eli mulla ollut.
Oma kuume jo ehti laskea yön yli, mutta nyt alkaa taas kuumottaa. Kävin juuri eilen ottamassa omasta autosta muutaman kuvan, tulikohan niistä sattumalta myös ns. myyntikuvat...
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Joo, tsekkasin itsekin mobile.de. Mulla on 115 000 km mittarissa. Varusteet lähes kaikki eli samaa tasoa kuin Saksan vehkeet. Saksassa vm. 2008-2009 kärryt noilla kilsoilla on 29-33 000e hyvinkin tarkkaan. Tuo yksi 26ke on joku pommi varmaan, eli about 30 000e halvemmalla tuskin saa mitään. Siihen veroja tulee mitä tulee eli kai se 40ke päälle olisi tosiaan reaalihinta. Pitää vielä ynnätä.Squamish kirjoitti:Paljonko sun autossa on kilometrejä mittarissa? Nopeasti katsottuna Saksassa hinnat näyttävät lähtevät jostain 26ke paikkeilta ja siihen päälle veroja vähintään 20ke niin saadaan karkea vertailuhinta. Jos asetat hinnaksi 35...40ke niin luulisi että auto katoaa pihasta aika nopeasti, siitäkin huolimatta että ko. hintaluokka on varmasti jo haasteellinen myytävä suoralla kaupalla.
- rBoost
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 60
- Liittynyt: 15 Helmi 2012, 12:23
- Auto: Porsche Cayman S '14
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Huh, ei auta tämän ketjun lukeminen ollenkaan autokuumeeseen. Mä jo lupasin itselle (ja paremmalle puoliskolle) ettei nyt pariin vuoteen se iske, mutta ei voi luonnolleen mitään. Tässä jo jonkin aikaa ollut avokuume ja nyt iski sitten m3 (e92) kuume. Ei pitäs lukea foorumeita ja katsoa videoita tuubista :P
Saab 9000 turbo '85
Saab 900 '86
Saab 900 '94
Saab 9-3 SS 2,8TS V6 Aero '07
BMW e92 320dA Coupé '08
BMW f20 125dA M-Sport '12
BMW e92 M3 DCT Coupé '10
BMW f20 M140i xDrive '16
Porsche Cayman S '14
Saab 900 '86
Saab 900 '94
Saab 9-3 SS 2,8TS V6 Aero '07
BMW e92 320dA Coupé '08
BMW f20 125dA M-Sport '12
BMW e92 M3 DCT Coupé '10
BMW f20 M140i xDrive '16
Porsche Cayman S '14
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kävin tänään paikallisella kaupiaalla, aivan muissa asioissa, mutta siellä olisi tarjolla E9X "kaprio" kovalla katolla. Tosin diesel koneella, joka ei meikäläisestä oikein istu "urheiluauton" lookkiin!rBoost kirjoitti: Tässä jo jonkin aikaa ollut avokuume
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Perehdyin tullin päätöksiin vuodelta 2013. Vastaavaa E92M3:a ei ole yhtäkään alle 20 000e veroilla tuota maahan, reaalivero lienee aika tarkkaan 20-21 000e tuollaiselle autolle tällä erää. Eli halvimmillaankin 28+20 ke = 48 000e alkaisi olla kärryn hinta vaikka Saksasta hakee. Tuota halvemmat ovat sitten jotain latolöytöjä varmaankin, ei ainakaan historialtaan kovin tunnettuja todennäköisesti.Pitkis kirjoitti:Joo, tsekkasin itsekin mobile.de. Mulla on 115 000 km mittarissa. Varusteet lähes kaikki eli samaa tasoa kuin Saksan vehkeet. Saksassa vm. 2008-2009 kärryt noilla kilsoilla on 29-33 000e hyvinkin tarkkaan. Tuo yksi 26ke on joku pommi varmaan, eli about 30 000e halvemmalla tuskin saa mitään. Siihen veroja tulee mitä tulee eli kai se 40ke päälle olisi tosiaan reaalihinta. Pitää vielä ynnätä.Squamish kirjoitti:Paljonko sun autossa on kilometrejä mittarissa? Nopeasti katsottuna Saksassa hinnat näyttävät lähtevät jostain 26ke paikkeilta ja siihen päälle veroja vähintään 20ke niin saadaan karkea vertailuhinta. Jos asetat hinnaksi 35...40ke niin luulisi että auto katoaa pihasta aika nopeasti, siitäkin huolimatta että ko. hintaluokka on varmasti jo haasteellinen myytävä suoralla kaupalla.
Postaukset tänne forumille on jäänyt tekemättä mutta luettua tätäkin on sitä aktiivisemmin useamman vuoden. Autokuumetta täälläkin pukkaa ja sen perusteella laitoin nykysen e92 m3:sen myyntiin. Ongelmaksi vaan tulee, se että mita tilalle? Taloudessa tarvii olla kaksi autoa ja molemmissa mielellään 4 ovea, tää coupen käyttö jälkikasvun myötä on kohtuu raskasta ja talvella en o ajanut ja jatkossa pitäs ajaa. Historiaa ollut erilaisista ämmäläisistä (z3m,e39m5 ja nyt tämä e92m3) ja vaimolla on ajossa e61 530d jolla itse talvet ajanut mutta jatkossa tarve kahdelle talvikelpoislle. Nyt ois mahdollisuus vaihdella kaikki johonkin järkevämpiin malleihin mutta näissä vaihtohommissa tuntuu aina jäävän tappiolle rahallisesti, joten jos ensiksi tän m3:sen johonkin all arounder käyttöön sopivaksi mutta mihin ja samassa hintaluokassa? Tehoista täytyy karsia mutta downgrade fiilistä ei haluaisi. Ideoita otetaan vastaan, todella vaikeelta tuntuu korvikkeen löytäminen.
Noin vuosi sitten kun oma haettiin saksasta, verot oli 23-24k 79k ajettuna. Mobilen halvimmat (pari ensimmäistä sivua) oli pommeja / italian tuonteja jotka maalattu jokapaikasta sekä puuttu sisälokareita ja huoltohistoriat uskomattomia. Italian tuonnit on todella paljon yleistynyt saksassa, eli paikalliset jobbarit importtaa sinne ja pikafiksaa kolhut ja myyntiin. 4 vai 5 eri autoa piti katsastaa mulle jotta ilmotusta vastaava kunto löytyi. Tämä oli kolmas tuontiauto mulla ja ylivoimaisesti hankalin tapaus löytää hyvä, kaikissa oli jotain sanomista.Pitkis kirjoitti:Perehdyin tullin päätöksiin vuodelta 2013. Vastaavaa E92M3:a ei ole yhtäkään alle 20 000e veroilla tuota maahan, reaalivero lienee aika tarkkaan 20-21 000e tuollaiselle autolle tällä erää. Eli halvimmillaankin 28+20 ke = 48 000e alkaisi olla kärryn hinta vaikka Saksasta hakee. Tuota halvemmat ovat sitten jotain latolöytöjä varmaankin, ei ainakaan historialtaan kovin tunnettuja todennäköisesti.Pitkis kirjoitti:Joo, tsekkasin itsekin mobile.de. Mulla on 115 000 km mittarissa. Varusteet lähes kaikki eli samaa tasoa kuin Saksan vehkeet. Saksassa vm. 2008-2009 kärryt noilla kilsoilla on 29-33 000e hyvinkin tarkkaan. Tuo yksi 26ke on joku pommi varmaan, eli about 30 000e halvemmalla tuskin saa mitään. Siihen veroja tulee mitä tulee eli kai se 40ke päälle olisi tosiaan reaalihinta. Pitää vielä ynnätä.Squamish kirjoitti:Paljonko sun autossa on kilometrejä mittarissa? Nopeasti katsottuna Saksassa hinnat näyttävät lähtevät jostain 26ke paikkeilta ja siihen päälle veroja vähintään 20ke niin saadaan karkea vertailuhinta. Jos asetat hinnaksi 35...40ke niin luulisi että auto katoaa pihasta aika nopeasti, siitäkin huolimatta että ko. hintaluokka on varmasti jo haasteellinen myytävä suoralla kaupalla.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Käytetty M3 kannattaa ostaa saksalaisesta BMW-merkkiliikkeestä niin välttää nuo pommit ja saa Europlus takuun. Tällä hetkellä hinnat lähtee 35ke (2009 vuoden 57tkm ajettu coupe) ylöspäin merkkiliikkeessä Saksassa.
[/quote]
Sininen. Vaaleanharmaa sisusta. Diilerikuvio on monimutkainen - Suomesta ei saa, ei kannata edes kysellä. Kertoilen lisää kunhan saan slotin ja toimitusaikataulusta tietoa lisää.[/quote]
Itseänikin kiinnostaa i8, mutta ehkä vasta kun olen hieman nähnyt hieman lisää käyttäjäkokemuksia. Miten tuollaisessa epävirallisessa tuonnissa huoltaminen sujuu, kun virallista edustusta ei Suomessa vielä ole. Voisin kuvitella, että i8 vaatii ihan omat huoltokuvionsa ja niitä ei Suomessa lienee tällä haavaa tarjolla. Mikä vaikutus on takuuseen, jos autoa ei ole huollettu virallisen ohjelman mukaan. Muuten i8 on ehdottomasti kiinnostavin auto tällä hetkellä.
Sininen. Vaaleanharmaa sisusta. Diilerikuvio on monimutkainen - Suomesta ei saa, ei kannata edes kysellä. Kertoilen lisää kunhan saan slotin ja toimitusaikataulusta tietoa lisää.[/quote]
Itseänikin kiinnostaa i8, mutta ehkä vasta kun olen hieman nähnyt hieman lisää käyttäjäkokemuksia. Miten tuollaisessa epävirallisessa tuonnissa huoltaminen sujuu, kun virallista edustusta ei Suomessa vielä ole. Voisin kuvitella, että i8 vaatii ihan omat huoltokuvionsa ja niitä ei Suomessa lienee tällä haavaa tarjolla. Mikä vaikutus on takuuseen, jos autoa ei ole huollettu virallisen ohjelman mukaan. Muuten i8 on ehdottomasti kiinnostavin auto tällä hetkellä.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Huolto ei ole ongelma. Sama systeemi kuin Bentleyllä tai Lambolla eli naapurimaassa pelaa. Huoltojen suhteen ei myöskään ole ongelmaa siinä mielessä, että eipä tuollaista kukaan edes pysty huoltamaan muuta kuin i-korjaamossa. Eli takuu ei voi raueta, jos ei itse mene vääntämässä systeemeitä auki. Teknologiassa on kuitenkin eroa kuin yöllä ja päivällä tavalliseen kärryyn verrattuna, joten tuskin kukaan selväjärkinen lähtee ikinä mitään tuollaiselle tekemään. Tietty se on ikävää, jos laite on mykkänä joku aamu tallissa ja pitäisi lavetilla roudata ulkomaille...toivotaan, ettei niin käy ennen vuotta 201x kun täälläkin päin on sitten huoltovalmius.marko kirjoitti:Itseänikin kiinnostaa i8, mutta ehkä vasta kun olen hieman nähnyt hieman lisää käyttäjäkokemuksia. Miten tuollaisessa epävirallisessa tuonnissa huoltaminen sujuu, kun virallista edustusta ei Suomessa vielä ole. Voisin kuvitella, että i8 vaatii ihan omat huoltokuvionsa ja niitä ei Suomessa lienee tällä haavaa tarjolla. Mikä vaikutus on takuuseen, jos autoa ei ole huollettu virallisen ohjelman mukaan. Muuten i8 on ehdottomasti kiinnostavin auto tällä hetkellä.
Huoltoväli on vielä mysteeri, siitä ei ole tietoa. Oletettavasti aika lailla normaali kuitenkin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1249
- Liittynyt: 22 Joulu 2010, 10:52
- Auto: F31 320d
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Lisäksi noissa M- läisiä olisi hyvä tietää onko kyseessä joku papparaisen eläkeunelma vain joku wannabeeeratahuora. Itse pyrkisin välttämään kaikki rataa nähneet. Ainakin, jos olisi muita vaihtoehtoja. Siksi ehkä ostaisin jopa yksityiseltä, ensimmäiseltä omistajalta. Tarpeksi kauan tenttaamalla saisi ainakin jonkilaisen kuvan minkänlaisella käytöllä on ollut.sipi kirjoitti:Noin vuosi sitten kun oma haettiin saksasta, verot oli 23-24k 79k ajettuna. Mobilen halvimmat (pari ensimmäistä sivua) oli pommeja / italian tuonteja jotka maalattu jokapaikasta sekä puuttu sisälokareita ja huoltohistoriat uskomattomia. Italian tuonnit on todella paljon yleistynyt saksassa, eli paikalliset jobbarit importtaa sinne ja pikafiksaa kolhut ja myyntiin. 4 vai 5 eri autoa piti katsastaa mulle jotta ilmotusta vastaava kunto löytyi.
i8 huolloista. Siis nimenomaan huolloista ei korjauksista: eiköhän valtaosa ole ihan normi öljynvaihtoja, ilmansuodattimia jne ja jarrulevyjä/paloja. Sitten, kun tulee jotain vikaa sähkövoimalinjaan, tilanne on ihan eri.
Mutta: kaverin korjaamon kanssa juteltu, että koskahan tulee ensimmäinen sähköauto huoltoon. Sellaisethan on monessa mielessä paljon yksinkertaisempai kuin polttomoottoriautot. Siinä mielessä i8 on vähän "huono", että siinä on vielä tuo antiikkinen voimalaitekin mukana.
http://www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & ohjelmointeja. FRM3 korjaukset, DME DDE kloonaukset
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Nelioviset E92 M3:n korvikkeet on vähissä, jos E90 M3:a ei lasketa vaihtoehdoksi. Heitetään tähän C63 AMG, löytyy tarvittaessa myös farkkuna. Jos AMG:n talviominaisuudet epäilyttää, niin Audin S4?sipi kirjoitti:Postaukset tänne forumille on jäänyt tekemättä mutta luettua tätäkin on sitä aktiivisemmin useamman vuoden. Autokuumetta täälläkin pukkaa ja sen perusteella laitoin nykysen e92 m3:sen myyntiin. Ongelmaksi vaan tulee, se että mita tilalle? Taloudessa tarvii olla kaksi autoa ja molemmissa mielellään 4 ovea, tää coupen käyttö jälkikasvun myötä on kohtuu raskasta ja talvella en o ajanut ja jatkossa pitäs ajaa. Historiaa ollut erilaisista ämmäläisistä (z3m,e39m5 ja nyt tämä e92m3) ja vaimolla on ajossa e61 530d jolla itse talvet ajanut mutta jatkossa tarve kahdelle talvikelpoislle. Nyt ois mahdollisuus vaihdella kaikki johonkin järkevämpiin malleihin mutta näissä vaihtohommissa tuntuu aina jäävän tappiolle rahallisesti, joten jos ensiksi tän m3:sen johonkin all arounder käyttöön sopivaksi mutta mihin ja samassa hintaluokassa? Tehoista täytyy karsia mutta downgrade fiilistä ei haluaisi. Ideoita otetaan vastaan, todella vaikeelta tuntuu korvikkeen löytäminen.
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Tässä vastaavassa on veroiksi arvioitu 18400e? Veikkaan kuitenkin että tuo on virhe, ts. auton hinta on alunperin ollut korkeampi ja myyntitekstiin on alennuksen jälkeen jäänyt väärä tax-free hinta - en usko että näitä saa vieläkään tuotua alle 20ke veroilla. Ja kuten jo todettu, niin nuo mobilen halvimmat saa sivuuttaa suoraan, jos on hyvää etsimässä. Toki tulevat ostajaehdokkaat varmasti argumentoivat että "kun näitä saa Saksasta ja kahdellaviidellä ja verot alle kakskymppiä". Noh, toisaalta Suomessa ei ole toimivia markkinoita tällaisille autoille, joten tällaisen myyminen ei ole välttämättä helppoa vaikka olisi hinnoiteltu järkevästikin. Onnea kaupantekoon.Pitkis kirjoitti:Perehdyin tullin päätöksiin vuodelta 2013. Vastaavaa E92M3:a ei ole yhtäkään alle 20 000e veroilla tuota maahan, reaalivero lienee aika tarkkaan 20-21 000e tuollaiselle autolle tällä erää. Eli halvimmillaankin 28+20 ke = 48 000e alkaisi olla kärryn hinta vaikka Saksasta hakee. Tuota halvemmat ovat sitten jotain latolöytöjä varmaankin, ei ainakaan historialtaan kovin tunnettuja todennäköisesti.