Vain parisataa kilsaa takana ja kone on kerran käynyt joten silloin en ehtinyt edes huomaamaan että se oli käynnissä/käynnistynyt. Joten jos siitä jotain voi päätellä niin melko huomaamaton tuo moottorin mukaantulo on.Kuudensuora kirjoitti: ↑10 Syys 2019, 17:36
Huomaako moottorin softavirityksessä eroa aiemman generaation hybridiin? Eli miten sulavasti moottori tulee mukaan (aiemmin huomasi 2000rpm kohdalla epäjatkuvuutena), onko pelkällä sähköllä ajattaessa voimat samat kuin aiemmin myös käytännössä ja onko kaasuunvastaavuudet pienentyneet (aiemmin vaihteisto vähän hidas alaspäin vaihdoissa ja polttomoottoria sai odotella sekunnin pari).
Liikennevaloista lähtiessä kaasuun vastaa paljon nopeammin ja vaihteen vaihtoja ei myöskään huomaa niin hyvin kuin vanhassa.
Jarrupoljin on herkempi ja vanhassa ollutta pientä ”tyhjää” alkupainalluksessa ei enää ole vaan jarrut on herkät. En tiedä onko noilla M-Sportin mukana tulleissa jarruissa jotain eroa vakioon.
Range hiipinyt muutaman kilsan ylöspäin mutta lienee vaan auton sopeutumista omaan ajotapaan.
Autoon on tullut sitten tämä varoitusääni ajaessa eli hiljaisissa nopeuksissa auto päästää ulospäin sellaista ufomaista huminaa joka eka kerran hätkäytti No eipähän jää mummot auton alle keskustoissa pyöriessä