10/2019
G20 330e
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Kokeilin meidän 330e:tä hakea VIN -dekooderilla, ja meidän koodilla löytyy 318i E46 vuodelta 2000. Kahdella eri dekooderilla sama tulos. VIN on FH72368.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 203
- Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:02
- Auto: G20 330e M-sport, -19
Aika hyvät kilsat sulla Minkälainen rengastus, paljonko oli kWh/100km kulutus? Itselläni enkat 54 km, +5c, 80 km/h alueella.
Ex: 520da E60 -07,520da E61 -09, 518da F10 -14, F20 116da -15, F10 518da m-sport, -15
Perus 17” kesärenkaat nyt alla. Työn alla on ostaa kunnon kesäkumit. Oisko ollut 16kw/H paikkeilla, muistelisin näin, voi olla kyllä ihan väärässä. Tämän jälkeen olen järjestelmällisesti päässyt 52-58 lukemiin aika helpostikin. Nyt 1300 kilsan keskikulutus oli 1,7 litraa ja tankissa vielä neljännes bensaa.
Kun auto on latauspiuhassa kiinni sekä akusto täynnä, ja haluat esilämmittää/ viilentää auton, niin käyttääkö auto tuohon toimintaan pelkästään seinästä otettua virtaa ja pitää akun täynnä?
Esim. omani käyttää tuohon akun virtaa koska tehoa vaatii 5kw maksimissaan. Toki lataus alkaa heti mutta ei välttämättä akkua ehdi täyteen ladata ennen lähtö liikenteeseen.
Näin ainakin jossain ennakkotiedossa luki. Pitääkö paikkaansa?
Esim. omani käyttää tuohon akun virtaa koska tehoa vaatii 5kw maksimissaan. Toki lataus alkaa heti mutta ei välttämättä akkua ehdi täyteen ladata ennen lähtö liikenteeseen.
Näin ainakin jossain ennakkotiedossa luki. Pitääkö paikkaansa?
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1449
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Ainakin F15:ssä käyttää akun virtaa, jota toki lämmitys syö nopeammin kuin reissulaturi kerkiää työntää tilallegestapo kirjoitti: ↑26 Huhti 2020, 12:10 Kun auto on latauspiuhassa kiinni sekä akusto täynnä, ja haluat esilämmittää/ viilentää auton, niin käyttääkö auto tuohon toimintaan pelkästään seinästä otettua virtaa ja pitää akun täynnä?
Esim. omani käyttää tuohon akun virtaa koska tehoa vaatii 5kw maksimissaan. Toki lataus alkaa heti mutta ei välttämättä akkua ehdi täyteen ladata ennen lähtö liikenteeseen.
Näin ainakin jossain ennakkotiedossa luki. Pitääkö paikkaansa?
Vieläkös näissä g20 330e on oikean puolen putkessa läppä, joka aukeaa jossain tietyssä kierrosnopeudessa (ja ainakin f30 esim sport modessa) ? Ihan kuin olisin jostain lukenut että olisi ainakin 320i osalta jäänyt tuo läppä pois 2020 valmistetuissa malleissa.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Pakoputkissa on edelleen läppä. Meillä toinen putki on ihan puhdas ja toinen hieman harmaampi.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Muutama viikko sitten Connected Drive apista katosi mahdollisuus keskeyttää esilämmitys ja muutenkin iPhonen appi on tökkimyt viime aikoina. Radion volumenapin painamisen kautta tehtävällä buuttauksella ei ole vaikutusta. Onko muilla sama ongelma?
Onkos Suomessakin olevissa autoissa tuo assisted driving view käytössä?
https://youtu.be/n6NyhHW95fQ
https://youtu.be/n6NyhHW95fQ
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 228
- Liittynyt: 07 Loka 2016, 10:42
- Auto: 2023 G26 i4
2014 F11 530xd - Paikkakunta: Oulu
En kyllä ole löytänyt tuollaista mahdollisuutta joten veikkaan ettei saa sisäänrakettettuun naviin noita, mutta toki apple carplayn (ja myöhemmin kesällä Android auton kanssa).
Ihan kuriositeetina kysyn, että onko siinä Ivecossa joku Alpinen tomtom pohjainen navi/radio esim. X903D joka osaa nuo kikat (kun tollasen siihen saa ostettua), kun mun mielestä se normi hi-connect ei tuollaista osaa jos ei sitten käytä apple carplaytä tai Android autoa.
ex bemarit: E30 318i 1985, E39 528i 1996, E46 316i "Sport 2000" 1999, E46 320i 2003, E46 316ti 2004, E91 318d 2007, F30 320d 2012, F30 330e 2015, G20 330e 2020
Nelivetoinen 330e nyt tilattavissa.
Hinta n.2500€ takavetoista kalliimpi. Omani muuttui nelivetoiseen kun myyjä soitteli ja kysyi aivan äsken.
Pitkissä kantimissa on auton saanti: tilattu Tammikuun lopulla ja alun perin luvattu 26.6.
No koronahan se syy, mutta tavallaan hyvä asia, kun nyt saa päivitetyn version ja nelivedon.
Vielä tuotantaika avoin, mutta kohtapuolin selvinnee.
Hinta n.2500€ takavetoista kalliimpi. Omani muuttui nelivetoiseen kun myyjä soitteli ja kysyi aivan äsken.
Pitkissä kantimissa on auton saanti: tilattu Tammikuun lopulla ja alun perin luvattu 26.6.
No koronahan se syy, mutta tavallaan hyvä asia, kun nyt saa päivitetyn version ja nelivedon.
Vielä tuotantaika avoin, mutta kohtapuolin selvinnee.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Mistäs liikkeestä myyjä soitteli? Taidan itsekin olla maanantaina yhteydessä myyjään päin.gestapo kirjoitti: ↑29 Touko 2020, 16:44 Nelivetoinen 330e nyt tilattavissa.
Hinta n.2500€ takavetoista kalliimpi. Omani muuttui nelivetoiseen kun myyjä soitteli ja kysyi aivan äsken.
Pitkissä kantimissa on auton saanti: tilattu Tammikuun lopulla ja alun perin luvattu 26.6.
No koronahan se syy, mutta tavallaan hyvä asia, kun nyt saa päivitetyn version ja nelivedon.
Vielä tuotantaika avoin, mutta kohtapuolin selvinnee.